Velkommen til en digitale verden. Hovedsakelig digitale tegninger av kjente ansikter og karakterer jeg har i hodet.

søndag 24. juni 2012

45 min serie portrett


Kjente og litt kjente ansikter fra film og tv-serie verden. Tegnet mens jeg har sett på ”The Secret Circle”, ”The Good Wife” og Jay Baruchel tegnet jeg mens jeg så på ”Tropic Thunder” fra 2008. Alle tegningene er tegnet på under 45 min ved hjelp av PhotoShop og referanser. Benyttet også tegnebrett fra Wacom. Nyt portrettene og se på en godt film eller tv-serie.



Jay Baruchel skuespiller fra Canada




Britt Robertson som spiller Cassie Blake i ungdoms-serien The Secret Circle (2011) serien fikk bare en sesong




Julianna Margulies spiller Alicia Florrick i serien The Good Wifte (2009)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar