Velkommen til en digitale verden. Hovedsakelig digitale tegninger av kjente ansikter og karakterer jeg har i hodet.

fredag 18. juni 2010

Senkveld

Nå har jeg jobbet med et bilde av Thomas Numme og Harald J. Rønneberg fra senkveld.
Når jeg laget dette blidet jobbet jeg litt anderledes. Bildet jeg tok utgangspungt i hadde litten oppløsning sp jeg tenkte jeg skulle gjøre det enket. Så jeg tegnet alt i ett lag.
Bildet jeg tok utgangspungt i:


Jeg valgte å lage en karikatur av Harald. Litt for å vise hvordan de er i Senkveld.
se under.


Kunne ha jobbet mer med det, men det får være. Jeg har også testet ut spead painting eller å ta opp mens jeg tegner. Mulig jeg kommer til å legge ut en video snutt etter hvert.

Bare å komme med forslag til folk jeg kan tegne:) jeg tar utfordringen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar